دومین پیروزی شهرداری گرگان در بسکتبال غرب آسیا سید حسین حسینی: هواداران بیایند تا صدر را پس بگیریم ملی‌پوش مشهدی فوتسال بانوان: مسابقات آسیا غیرقابل پیش‌بینی است فتح‌الله‌زاده: بعضی داوران روی علایق رنگی سوت می‌زنند نورمحمدی: بعضی تیم‌ها گل می‌زنند، بعضی تیم‌ها حرف می‌زنند جباری: امیدوارم استقلال قهرمان شود| همه پیشکسوتان پشت استقلال هستند جلالی: برای تیم امید سراغ گزینه‌های باتجربه می‌رویم نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین + قیمت و لینک خرید هم‌بازی طارمی در راه بارسلونا هشتمین طلا به نام امام رضا(ع) | انگیزه بالای والیبالیست‌ها برای طلای پارالمپیک جدیدترین اتهام مدیران سابق مس رفسنجان؛ ۴۰۰ سکه طلا و مقادیری دلار و یورو برای رشوه! حساب‌رسی عملکرد ۴۲۳ میلیاردتومانی فدراسیون کشتی پورموسوی: ۱۸۰ دقیقه باید بجنگیم تا در لیگ بمانیم مجیدی فصل بعد جای نکونام را می‌گیرد؟ پرسپولیس چطور متحول شد؟ امیری موثرتر از بیرانوند و عالیشاه مهاجم استقلال چشم اوسمار را گرفت عملکرد نکونام زیر ذره‌بین شهریاری نتیجه و ویدیو بازی والیبال ایران و کوبا(۶ خرداد ۱۴۰۳)| شکست پشت شکست ویدیو خداحافظی کروس از رئال مادرید
سرخط خبرها

اولین قهرمانی در اولین تجربه سرمربیگری مومنی مقدم با نمره قبولی

  • کد خبر: ۱۲۳۴۸۱
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
اولین قهرمانی در اولین تجربه سرمربیگری مومنی مقدم با نمره قبولی
تیم ملی والیبال جوانان ایران در مرحله فینال رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا بل شکست سه بر یک هند توانست به عنوان قهرمانی برسد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی والیبال جوانان ایران با پنج پیروزی متوالی و بدون باخت بر بام آسیا ایستاد و عنوان قهرمانی بیست و یکمین دوره رقابت‌های جوانان آسیا را از آن خود کرد.
غلامرضا مومنی مقدم با ورود به جرگه سرمربیان ملی، با قهرمان کردن تیم ملی جوانان در مسابقات آسیایی منامه نمره قبولی گرفت و از آزمونی مهم سربلند بیرون آمد.
او پس از سال‌ها دستیار مربیان مختلف از جمله کارخانه، قوچانی نژاد، وکیلی و اکبری بودن، نشان داد فرآیند تکاملی مربیگری را خوب پیموده است. مربی کم حرف و بی ادعا که این موفقیت ابتدای راهش، می‌تواند او را در آینده‌ای نزدیک به افتخارات بیشتری در والیبال ملی رهنمون سازد.
البته در این موفقیت بدست آمده او تنها نبود و همانطور که خودش اذعان داشته، کادرفنی تیم از پیمان اکبری باتجربه گرفته تا امیر مهدی نفر، مهران زارع و علی فتاحی، محمد منصوری و. تا فدراسیون والیبال که بهترین و متمایزترین اردو‌ها و تورنمنت‌های بین المللی، را برای ملی پوشان جوان تدارک دید، سهم و نقش، داشتند.
والیبال ملی ما در حال حاضر با بکارگیری مربیان شایسته ایرانی در تمامی سطوح و بی نیازی به مربیان خارجی و صرفه جویی ارزی، بخوبی توانسته، منشا افتخارات خوبی شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->